Начало > България, Други, Туризъм > Белоградчишките скали…

Белоградчишките скали…


скалите

Едно от любимите ми места в България…Белоградчишките скали наистина бяха достойни за участието си в избирането на новите 7 чудеса на света…Белоградчишките скали са обявени за природна забележителност през 1949 г. и са включени в списъка на Стоте национални туристически обекта…

От високо

Белоградчишките скали се състоят от три скални групи-фалковска,централна,збеговска.

Едно от най-красивите места в България за мен…ходила съм около 3 пъти,но ако трябва да сме чести няма да откажа и още няколко пъти…Атмосферата там е прекрасна и си струва да се видят…Доста от скалите са оформени в определени образи,като първия,който всеки ще забележи още с влизането си в крепостта е „Момината скала“…мястото е невероятно и обиколката също(особено ако ходите по страничните пътеки)…Ако на някого му се ходи да казва..лятото се планира разходка до тях..не отказвам компания 😛

  1. lumnatiq
    22/01/2010 в 15:03

    Аз от много отдавна искам да отида там, но не съм имал възможността да ги посетя.

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

