Начало > Други > Време за смях!!

Време за смях!!


В заведение:
– Келнер, защо кафето ми мирише на мръсни членове?
Келнерът помирисва кафето:
– Госпожо, опитайте да държите кафето с другата ръка.

И жените и торнадото започват с духане а после ти отнасят къщата …

Към полицай тича мъж и крещи:
– Полицай! Помощ! Току-що ми откраднаха колата ей там!
– Видях, видях…Професионалисти са, личи им!

– Мани, егати жените са се навъдили! Запознавам се в кю-то с момиче. Пишем си. Искам и снимка. Тя ми праща текстов файл. В него страница от форум. На страницата в едно от съобщенияте е прикрепен файл. Отварям файла, в него картинка, на която има дълъг линк към .rar архив. Rar-а с парола – отговора на уравнение с 4 неизвестни. И финалния акорд! В архива картинка с три огромни букви, а отдолу подпис: кажи ми тази парола и ще ти изпратя снимката си…
– Жени се!….

– Мими, ти пушиш! Откога?
– От онази вечер, когато мъжът ми се дойде един ден по-рано от командировка и намери фасове в пепелника.

Мъжът търси нещо, но не успява да го намери и пита жена си:
– Да знаеш къде е онази стара бръкма?
От кухнята се чува гласът на тъща му:
– Може и да съм бръкма, но съвсем не съм стара!

– Кажете, моля, какво правят тези жени с бели рокли? – турист пита екскурзовода.
– Знаете ли, в Йерусалим има такава традиция: в деня на сватбата булките ходят на Стената на Плача, – отговоря екскурзоводът.
– А защо?
– За да свикнат да говорят със стена.

Жена на възраст отива при художник и си поръчава портрет:
– Искам да ме нарисувате с колие от брилиянти, брилянтени обеци, с диамантена гривна на едната ръка и със златен часовник на другата.
– Както желаете, разбира се, но бихте ли казали защо?
– В случай, че умра по-рано от мъжа ми, съм сигурна, че той отново ще се ожени…И нека тогава тази кучка да се побърка от търсене на скъпоценностите!

– Ти изневеряваш ли на мъжа си?
– А ти?
– Отговори, аз първа попитах.
– Не, по-добре ти отговори първа.
– Няма нужда, вече ми е ясно.

Семейна кавга:
– Ако не бях аз, ти никога нямаше да направиш такава кариера!
– Вярно е, ако не беше ти, щях да се връщам бързо вкъщи, а не да вися в работата до късни часове.

Лордът към своя готвач:
– Утре пристига тъщата ми – мисис Уокридж. Ето това тук е списък на любимите й блюда…
– Да, сър, ще бъде изпълнено!
– Изслушайте ме докрай! Ако вие приготвите дори само едно от тях, ще ви уволня незабавно!

Категории:Други
  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

