Начало > Други > Обич за обич

Обич за обич


Снимка - google.bg

Малко съм на такава вълна, но мисля, че публикувам стойностни и красиви произведения. Няма да казвам за кого са посетени тези стихове … немисля че е нужно. Затова всички можете да им се насладите 🙂

Аз назаем не съм те прегръщал
и назаем не съм те мечтал,
всяка ласка под брой ми връщаш.
Мен ми стига, че нещо съм дал.
Може днес да не дойдеш на среща,
но след ден,
но след два,
но след три,
да потрепне в душата нещо
и за мен да преминеш гори,
над които небето поклаща
обгорено от бури платно.
Може дълго писма да не пращаш,
но да сложиш две думи в едно,
та за двеста писма да вълнува
и за двеста да има цена.
Може само веднъж да целуваш,
ала тази целувка една
до последния ден да гори,
до последния дъх…
и до гроба.

Стига заеми!
Стига везни!

Искам
обич за обич.

  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

