Начало > Други > Иван Вазов – Майка ми

Иван Вазов – Майка ми


Снимка -  google.bgСнимка -  google.bg
Едно чувствено стихотворение, с което поздравявам всички майки и най-вече моята 🙂

МАЙКА МИ

В рояка спомени свещени,
де моя дух сега се губи,
сè твоят образ въжделени
духът ми, майко, среща, люби.

Ти люлката ми си люляла
със песни жалостно-упойни,
над мен по цели нощи бдяла
през мойте нощи безпокойни.

Под твоето крило растял съм,
наяквал съм под грижи мили,
от твойта реч и взор черпал съм
и радост, и духовни сили.

Душата ми от теб научи
да мрази, да обича страстно,
от твоята душа засучи
любов към всичко, тук прекрасно.

Ти ме роди, но ти ми даде
и светлото, що в теб блещеше,
ти и човека в мен създаде –
ти два пъти ми майка беше!

  1. Za MaMa Ot IoAn
    07/03/2010 в 11:12

    mamo mnogo te obi4am za vinagi i vinaga shte te obi4am daje kogato ne si do mene ti pak si moiata mama za vinagi (hug) (hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)(hug)

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

