Начало > ЕКО > Отново на планина.

Отново на планина.


Снимка - google.bg

Снимка - google.bg


Преди време писах, че закривам планинарският ми сезон за тази година.Уви грешал съм.Училището ми организира два похода – днес на 16 и в петък на 18.Стартова позиция – последната спирка на автобус 67.От там днес ходихме до Драгалевци, а в Петък ще се разходим до Бистрица.Разходката, която си направихме беше добра, макар и да липсваше натоварването, на което съм свикнал да се подлагам с приятелите ми.Това е и мнението на един от тях, който беше с мен, но все пак неможем да отречем, че се разходихме добре.Очаквам с нетърпение 18, като се надявам да е по – приятно.Препоръвам Ви този маршрут и на вас.Ако някой се интересува повече от това, как да стигне нека да пише в коментарите.Благодаря Ви, че отделихте от времето си за да прочетете това.Ако искате можете да оставите коментар от тук.
gep_150

  1. gosho
    18/09/2009 в 11:07

    LYJEEEEC!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

