Начало > Спорт > Борба за бронза с Русия.

Борба за бронза с Русия.


Снимка - google.bg

Снимка - google.bg


Волейболистите ни загубиха полуфинала на Европейското в Турция, като Полша се наложи над нас с 3:0.Макар и стратегическата игра в групата – загубата от Русия – непомогна на нашите, двата тима да не се срещнат отново.Сега след загубата от Полша на момчетата ни им остава само едно – да излязат срещу Русия в борба за бронза.Аз не съм оптимист, но се надявам да направят всичко възможно и стискам палци.Благодаря Ви за отделеното внимание.Ако искате оставете коментар от тук
gep_150

  1. 13/09/2009 в 20:12

    БИХМЕ !!! 3ти аз съм доволен :p 😀

  2. gep150
    13/09/2009 в 20:26

    Да…аз утре сутринта щях да пусна темата, но явно няма нужда вече.Хора победихмве руснаците и печелим бронза

    • 14/09/2009 в 09:31

      Мн ясно луди сме, и Франция щяхме да биеме 100%

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

