Начало > ЕКО > Градоначалника на Москва иска да забрани снега в града си.

Градоначалника на Москва иска да забрани снега в града си.


Снимка - google.bg

Снимка - google.bg

Продължавам с още една интересна новина, която научих.Кметът на Москва иска да забрани снега в града си, като главната цел е от това да се спестят пари и да се вдигне жизненият стандарт в града.Идеята му е да се използва техника разпръскваща облаците, за да може небето над столицата да остава чисто, а самите валежи да падат в покрайнините.От кметството са изчислили,че тази инвестиция ще излезе в пъти по евтино от парите, които биват давани за заплащането на персонала почистващ града,възлизащи на близо 2500 машини и 50 000 работници всяка зима.Проблемът е,че в покрайнините се страхуват от наводнения,тъй като вече страдат от дъждовния излишък.Интересното в случая е,че безснежна зима в Москва звучи наистина революционно,но кметът е известен с това,че прави това,което иска и постига целите си още от както бе избран през далечната 1992 година.Все пак аз незнам необходимо ли е да се бъркаме в работите на природата,но да видим какво ще направят.Аз ви благодаря,че отделихте от времето си за да прочетете тази тема.
gep_150

Категории:ЕКО Етикети:, , , , , , , ,
  1. 10/09/2009 в 19:02

    Незнам… много интересно ще ми е развитието…
    Наистина природата си знае работата, а имаш ли данни
    докога ще е готов проекта или одобрен ли е?
    Защото приятелката ми заминава за два месеца за там 🙂

  2. gep150
    10/09/2009 в 19:16

    Доколкото знам, в момента е още предложение и тепърва ще се обсъжда … ако го приемат има време докато стане реалност си мисля… спокойно има време,въпреки че като се замисля това не е България и работите стават бързо

  3. 11/09/2009 в 17:32

    Еее голяма простотия.За какво ще махат снега тва си е природа – естествено.А и ако бях малко дете снегът много би ми липсвал..

    • 12/09/2009 в 15:05

      Аз пък като малко-по голямо дете ще ти кажа, че
      хич не ми е приятно да се прибера с мокри крака,
      подгизнали ботуши и да трябва да си цедя чорапите 😀
      Попринцип нехаресвам много зимата, но затова можете да прчетете в моят, блог (opss) реклама ли направих, извинявам се 🙂
      Tъъ… мисълта ми беше че… идеята им е добра, но не разсъбдават
      в правилната посока, природата си знае работата (bow)
      Мерси на всеки който го е прочел до край :p

      • 12/09/2009 в 15:06

        имам една правописна грешка малко по-голямо sry няма редактирай ;(

  4. gep150
    12/09/2009 в 17:45

    Разбирасе че ще го прочета докрай.Действително природата си знае работата и аз съм като че ли малко против , тъй като според мен това ще доведе до големи проблеми

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

