Начало > ЕКО, Green Bulgaria > Green Bulgaria – Смачкай ме !

Green Bulgaria – Смачкай ме !


Смачкай ме!

Смачкай ме!

Една инициатива за по-чиста околна среда!

Green Bulgaria провежда кампанията „Смачкай ме!“.Аз също се присъединявам към нея и също така моля и вие да го направите.Общо взето “Смачкай ме” е инициатива, предлагаща лесно и оригинално решение на проблема с многото боклук. Предлагаме ти преди да изхвърлиш бутилката, която току-що си изпил, да я смачкаш.
Да — толкова е просто. Единтвено може да ви коства няколко секунди от ценното ви време…и все пак
Вижте повече по темата във сайта на GreenBulgaria.org
Благодаря за отделеното внимание.
gep_150

  1. Шимано
    31/08/2009 в 07:40

    Кампанията е добра, като се замисля аз винаги съм си мачкал бутилките несъзнателно преди да ги хвърля в кошчето 🙂

  2. 08/09/2009 в 18:08

    Найстина е добра.Ако много хора правят малки неща – като това, пак ще се помогне много.

  3. JMD
    19/02/2010 в 15:06

    Много добра инициатива

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

